بازگشت پس از مدتها
نوشته شده توسط : angel

سلام من برگشتم.

استاد موسیقیمو عوض کردم دیروز تو بیمارستان یواشکی بهشون زنگ زدم و وقت گرفتم و متاسفانه تو اوج بدبختی وسط صحبت شارژم تموم شد و بقیه صحبتمرو با اس بهشون گفتم میگن استاد خوبیه و با استاد ظهیرالدینی کار کرده امیدوارم روزای خوبی در انتظارم باشه

فعلا تو اوج تنهایی با تنها کسم ویولون عزیزم سر میکنم و خوب پیشرفت کردم.





:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 264
|
تعداد امتیازدهندگان : 76
|
مجموع امتیاز : 76
تاریخ انتشار : 9 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
saeedpanther در تاریخ : 1389/9/30/2 - - گفته است :
بيا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بيا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بيا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بيا پايين تر..
بيا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاري نيس...
بيا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
يه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داري بدوني چيه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بيا...ديگه چيزي نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چيه خسه شدي؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
پیشششششششششششششش ما بیاااااااااااااااااا آپ کردماااااااااااااااااااااااااا اا

/weblog/file/img/m.jpg
saeedpanther در تاریخ : 1389/9/10/3 - - گفته است :
سلام عزیزم ~~~~~$$$$
خوبی ~~............$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$

/weblog/file/img/m.jpg
آوا در تاریخ : 1389/9/9/2 - - گفته است :
به جون خودم این سند نمیشد ...
اشکال نداره یهویی امار کامنتت زد بالا

/weblog/file/img/m.jpg
آوا در تاریخ : 1389/9/9/2 - - گفته است :
به جون خودم این سند نمیشد ...
اشکال نداره یهویی امار کامنتت زد بالا

/commenting//
آوا در تاریخ : 1389/9/9/2 - - گفته است :
امیدوارم یشرفت چشم گیری کنی و واسه فارغ التحصیلی بنوازی

/commenting//
آوا در تاریخ : 1389/9/9/2 - - گفته است :
امیدوارم یشرفت چشم گیری کنی و واسه فارغ التحصیلی بنوازی

/weblog/file/img/m.jpg
آوا در تاریخ : 1389/9/9/2 - - گفته است :
امیدوارم یشرفت چشم گیری کنی و واسه فارغ لتحصیلی بنوازی

/weblog/file/img/m.jpg
آوا در تاریخ : 1389/9/9/2 - - گفته است :
امیدوارم یشرفت چشم گیری کنی و واسه فارغ التحصیلی بنوازی

/weblog/file/img/m.jpg
آوا در تاریخ : 1389/9/9/2 - - گفته است :
امیدوارم یشرفت چشم گیری کنی و واسه فارغ تحصیلی بنوازی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: